Az irodaköltöztetés nem tartozik az egyszerű feladatok közé
Aki költözött már valaha, tudhatja, hogy milyen sok feladat várja az embert ezekben a napokban. A lakossági költöztetést is érdemes szakemberekre bízni, az iroda költöztetését azonban nem is szabad másképpen intézni.
Bármilyen indok alapján változik is meg a cég telephelye, lehet ez egy költségoptimalizálás, egy egészségesebb munkakörnyezet kialakítására való törekvés, környezetvédelmi szempontok vagy más ok, professzionális, céges költöztetésben jártas szakemberre kell bízni a folyamatot.
Miben különbözik a lakossági és a céges költöztetés?
Nyilvánvaló, hogy mindenki szeretne minél gyorsabban végezni az áttelepüléssel, azonban míg a lakosság esetében ez csupán átmeneti kellemetlenséget jelent, addig a vállalkozásoknak minden egyes nap anyagi veszteséget okoz.
A Promove-nál is elérhető költöztetés mind a lakossági, mind pedig a céges szektorban biztosítja a gyors és problémamentes folyamatot, ami céges megbízó esetében azt jelenti, hogy minimalizálódik a munkamentes napok száma.
A vállalkozásnak működnie kell!
Minél tovább vannak a cég dolgai szanaszét, annál később fogják tudni felvenni a dolgozók a munkát. Ez pedig a cég szempontjából nagyon hátrányos, hiszen nem teljesülnek a megrendelések, állnak a gyártógépek, a tervezett bevétel pedig csökkenni fog.
A költözést tehát úgy kell időzíteni és lebonyolítani, hogy a lehető legkevesebb ideig tartson, és ha nem folyamatos a munkarend, akkor lehetőleg szabadnapra essen.
Nagyon sokféle dolgot kell átpakolni egyik helyről a másikra
A vállalkozás másfajta tárgyakkal rendelkezik, mint egy lakossági háztartás. Bár itt is vannak bútorok, iratszekrények, sőt a legtöbb esetben növények és konyhai eszközök is, azonban olyan fontos dokumentumokkal és irodagépekkel is rendelkezik, amelyekre nagyon kell vigyázni.
A számítógépek, szerverek, gyártóberendezések pénzt termelnek a cég számára, így azokat úgy kell mozgatni, hogy bennük semmiféle kár ne essen. Előzetesen be kell őket csomagolni és külön jelezni kell a szállítók számára, hogy ezek értékes és fontos berendezések.
Külön figyelmet kell fordítani a céges dokumentumokra, szerződésekre, mivel ezek elkallódása akár komoly anyagi veszteséggel is járhat. A bizalmas anyagok nem kerülhetnek illetéktelen kezekbe, a munkatársak holmijai és más személyes dolgok pedig maradéktalanul meg kell, hogy érkezzenek az új helyre.
A gyakorlott költöztető cég irányt mutat a folyamat kivitelezésében
Mielőtt bármibe is belevágnánk, első feladat legyen egy koordinátor kinevezése, aki a folyamat lebonyolítását egy kézben fogja tartani, valamint a professzionális költöztető cég megbízása, akik kidolgozott módszerrel fogják segíteni a feladat gördülékeny lebonyolítását.
Minél hamarabb újra helyükön lesznek a dolgok az új környezetben, mely jobban megfelel a cégvezetők elképzeléseinek, annál gyorsabban visszaállhat a korábbi ügymenet, sőt, az új iroda akár inspirációs hatást is gyakorolhat a kollégákra, akik újult erővel vetik be magukat a munkába.
Kép forrása: Pixabay.com
Hirdetés (X)