Keresőoptimalizálás és keresőmarketing: hogyan szerezhetünk célirányos látogatókat?
A közismert Google kereső célirányos látogatókat hoz a honlapunkra, ahol hatékony online marketing segítségével az érdeklődőket vásárlóvá konvertálhatjuk.
A megfelelő kulcsszavak kiválasztásával és a helyezés javításával növelhetjük a weboldalunkra látogatók számát. Ezek a személyek már eleve nyitottak a weblap üzenete felé, hiszen ők maguk akarnak választ találni a kérdéseikre – éppen ezért használják a keresőmotort.
Az ilyen típusú látogatók értéke a legmagasabb, ebben minden SEO szakértő egyetért. Fogékonyak és nyitottak, ezért velük könnyebben, gyorsabban és nagyobb arányban lehet elérni a kitűzött célokat. A legtöbb céges weboldal elsődleges célja – magától értetődően – az értékesítés.
Az eladás maximalizálása miatt ezt a folyamatot több részre, kisebb célokra lehet felosztani. Egy hosszútávú következményekkel járó nehéz döntés (vásárlás) helyett egyszerűbb és barátságosabb alternatívát kínálunk a felhasználóknak.
Kerüljön kapcsolatban velünk, mert értékes információt és segítséget fog kapni. Iratkozzon fel egy hírlevélre, töltsön le egy e-könyvet vagy kedvelje közösségi média oldalunkat. A kommunikáció ilyen formáját nevezzük keresőmarketingnek.
A megnövekedő forgalommal egyenes arányban nő a kitőzött célok teljesülésének száma. A konverziós arány javításával vásárlások, feliratkozások és kedvelések számát sokszorosára növelhetjük. Sokan elfelejtik, hogy keresőoptimalizálással önmagában csak a célirányos látogatók számát lehet növelni.
Pedig ennél jóval egyszerűbb a keresőmarketing hatékonyságán javítani. Ami a helyezésre is jó hatással van – főleg akkor, ha a Google keresőben szeretnénk javítani a helyezésen.
A Google mérnökei kidolgoztak egy teljesen új keresőoptimalizálás (SEO) eljárást. Több tízezer embernek azt a feladatot adták, hogy hónapokon keresztül weboldalakat pontozzanak. A feladat súlyát jól mutatja, hogy a pontozási útmutató 168 oldalas lett.
1-től 10-es skálán kell pontozni a weboldalakat sokféle szempontból. A SEO jelentése szempontjából milyen változást hozott? Az összesített eredményből készül a legújabb rangsorolási algoritmus.
Az emberi erőforrások gondolkodását modellezi a mesterséges intelligencia. Képes megkülönböztetni a fő tartalmat a mellékes információtól.
Ahogy változik az emberek viselkedése, úgy módosul a rangsorolási algoritmus is. A mesterséges intelligencia fejlődik. Tanul és alkalmazkodik a felhasználók szokásaihoz.
Egy jó cikk elkészítésében hatalmas segítség a SEOzseni keresőoptimalizálás, SEO internetes alkalmazás. Amikor jó cikkeket készítünk, akkor az algoritmus észreveszi, hogy a felhasználóink több időt töltenek az oldalunk elolvasásával. Vizsgálja a kilépési arányokat is és a weboldalon belüli navigációt.
Konkulúzió: mindig olyan cikkeket írjunk, amelyek a felhasználók számára igen fontos tényeket, tippeket és hasznos információkat tartalmaznak.
Hirdetés (X)