Támogatott tartalom

Kinek jelent ideális megoldást a népszerű e-kereskedelmi platform?

A fejlett e-kereskedelmi rendszer töretlenül hódít a vállalkozók körében, noha korábban főként globálisan számított elterjedtnek, az igazság az, hogy a hazai piacon is van létjogosultsága. Sőt bizonyos esetekben a legjobb megoldást jelenti. Ennek eldöntése persze nem olyan egyszerű, általában szakértői segítséget igényel.

Az alábbiakban sorra vesszük azokat az eseteket, amikor érdemes lehet Shopify webshop készítésben gondolkodni.

Egyáltalán kinek jöhet számításba?

Az indulást mindenképpen egy alapos tervezésnek kell megelőznie, célszerű már ezen a ponton is bevonni egy szakértő csapatot, például a 7Blog full-stack ügynökséget. Nem mindegy ugyanis, hogy miként határozzuk meg az elkövetkezendő évek stratégiáját, szintén lényeges kérdés, hogy az adott vállalkozáshoz melyik e-kereskedelmi megoldás a legmegfelelőbb.

Akármilyen profi eszköz is kerül birtokunkba, ha nem tudjuk kihasználni az előnyeit, vagy lehetetlen kitermelni a magasabb havi költségeket, akkor könnyen zátonyra futhatunk vele. A reális megítélésben pedig nagy segítség lehet a senior szakértőkkel történő együttműködés.

Vegyük sorra az alábbiakat: számunkra stratégiai fontosságú a gyors növekedés? Nemzetközi terjeszkedésben is gondolkodunk? Éles versenyben kell helytállnunk?

Láthatjuk, hogy már a nulladik lépés is szakértelmet igényel, nem árt ugyanis a sokéves nemzetközi tapasztalat, azonban egy minősített Shopify Ügynökség mindvégig fogja a kezünket.

Számíthatunk rájuk a tervezés fázisában, a hirdetések menedzselésében, a SEO-optimalizált tartalmak elkészítésében, a marketing automatizációk kivitelezésénél, a folyamatos adatvezérelt optimalizációnak köszönhetően pedig eredményesebb kampányok bonyolíthatók le.

Webshop készítés szakértők segítségével

Érdemes a feladatot ügynökségre bízni, vagy saját magunk is megoldhatjuk mindezt? Ez a kérdés rengeteg vállalkozó fejében felmerül, és bár lehetséges programozói tudás és magas induló költség nélkül felépíteni egy Shopify webshopot, mégsem érdemes felkészületlenül csatába indulni.

Egyrészt nem mindenkinek jelent optimális megoldást ez az e-kereskedelmi platform, másrészt akkor tehetünk szert komoly versenyelőnyre, ha valóban ki tudjuk használni az összes erősségét. Ehhez pedig egyértelműen szakértőkre lesz szükség.

Mi szól a Shopify mellett?

Kétségtelen, hogy szükséges az angol nyelvtudás, ugyanakkor a magas havi költségeket – beleértve a tranzakciós és applikációs díjakat – ki kell termelni, de ha azt vesszük, hogy marketing terén egyik másik hazai e-kereskedelmi megoldás sem képes megugrani azt a szintet, amit a Shopify nyújt, rögtön másképp tekintünk rá.

Ráadásul az induláshoz is megfelelő alternatíva lehet, ugyanakkor a növekedést is “támogatja”, és mivel felhőalapú, számíthatunk rá a legleterheltebb időszakokban is, nem lesz lefagyás, az eladások zavartalanul teljesülhetnek.

Kép forrása: Pixabay.com

Hirdetés (X)

Friss cikkek innen:Támogatott tartalom

Comments are closed.